P/S : tell me if i don't put your name :)

welcome to my blog . thanks for inviting . be my follower :)

Sunday, April 10, 2011



ohh , Kadet Remaja Sekolah !!
dah berminggu-minggu kita berlatih kawad
7 April 2011 , berakhirlah latihan kawad kita
tapi , walau macam mana sekalipun , korang memang the best
kak farahin , abg muzhaffar and abg suhaizie
terima kasih sebab dah ajar kami
segala tunjuk ajar korang tak pernah aku lupakan
korang ajar aku 
erti kehidupan, erti persahabatan
bekerjasama dan dengar arahan
walaupun masa pertandingan kita tak dapat the 1st
but kita tetap bersama 
aku harap KRS akan datang akan lebih bersemangat dan
bersatu padu dalam ape-ape acara sekalipun
my favourite bila kita buat tepuk semangat and gempur wira
yeahh , it's the best best thing in my life
tak pernah aku jumpa besties macam korang
funny , happy , tak la stress sepanjang kawad
muka tegak je bila kawad , ahaha !
all memory about us , i will save it in my mind 
until i die :)
♥ thanks for everything , KRS SMK Taman Desa Skudai 

ditulis untuk ahli-ahli KRS SMK Taman Desa Skudai
( fazana , angela , ainamar , amalina , muiz , dayah , farah , 
kak i-sya , kak myza , hameezah , faten , atikah , kak farahin , 
kak afiqah , kak raihan , azween , mahirah , sabrina , syasya , 
sape lagi ? sorry sape yang aku lupe ! )